Projecte Barcelona Iinterari Sub:urbà
BARCELONA ITINERARI SUB:URBÀ és el primer mapa de metro de Barcelona que mostra els llocs més interessants de l'àrea metropolitana en comptes de les estacions.
barcelona, itinerari, suburba, nadal, mapa, metro, TMB, esdeveniments, events, christmas, underground, subway, train, tren, estació, station, estación, plànol, ruta, guia, ciutat, city, ciudad, línies, lineas, lines, disseny, design, diseño, young, mercat, market, mercado, concierto, concert, reis mags, reyes, regalos, regals, presents, monica crusellas, carla manso, catalunya, catalonia, cataluña, urban, urbà, urbano
18859
page,page-id-18859,page-template,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,boxed,select-theme-ver-1.7,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.4,vc_responsive
capçalera-projecte

Barcelona Itinerari Sub:urbà és una nova manera d’entendre el mapa de la xarxa de TMB. El transforma en una eina per conèixer, amb un cop d’ull, els locals, esdeveniments o activitats culturals més importants que tenen lloc a la ciutat. Cada cert temps anirem recopilant els racons i activitats de guies online, blocs o llocs web i els col·locarem a les parades de metro que hi siguin més a prop.

 

La selecció d’esdeveniments –de vegades selecció de selecció– serà sempre feta amb el màxim de cura i afecte, amb l’objectiu de crear un mosaic variat d’activitats: des dels més cool o mainstream fins als més familiars o insòlits. Volem trencar, també, amb les fronteres naturals de la ciutat: el Besòs i el Llobregat. Pugem a Catalunya i en un cop de metro podem ser a Santa Coloma de Gramanet o a l’Hospitalet de Llobregat. Barcelona és meravellosa, però també poden haver-hi activitats o esdeveniments que ho petin a una de les ciutats de l’àrea metropolitana. De la mateixa manera, pretenem apropar Barcelona a tota la gent que hi viu als voltants. Tots connectats per sota terra amb el suburbà.

 

Nosaltres som la Mònica (dissenyadora gràfica) i la Carla (periodista freelance a Berlín). La idea no és nostra, intuïm que va sorgir fa aproximadament dos anys a Londres, on hi va haver mapes que van anar apareixent espontàniament sobre bars o restaurants. A Nova York o a Berlín hi van arribar l’octubre de 2014 de la mà de la revista de lifestyle online Thrillist.

_